مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-31سياسي

مازندران از نبود پایانه صادراتی محصولات دامی رنج می برد


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: فقر پایانه صادراتی محصولات دامی را شاهد هستیم و تا زمانیکه پایانه صادراتی در بخش تولیدات دامی رفع نشود نمی توان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد.

- بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: تلفیق تجربه و جوانی را در معاونت باغبانی جهادکشاورزی استان را شاهد هستیم و از زحمات همکاران این بخش که در راستای خدمت به جامعه کشاورزی بویژه دامداران و مرغداران انجام می شود،سپاسگزارم.

وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به مازندران قرار داریم باید سند راهبردی منسجمی را در حوزه کشاورزی استان برنامه ریزی کنیم و سند راهبردی گذشته را به روزرسانی کنیم.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی مازندران به تعدد طرح های محوری در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید بر روی طرح های موجود کار شود و توسعه کیفی صنعت طیور و کاهش بار میکروبی شیر که دو طرحی بود که از دهه 90 برنامه ریزی های لازم در این زمینه برای اجرا انجام شد اکنون باید در دستورکار جدی تری قرار گیرد.

مومنی خاطرنشان کرد: باید عناوین طرح های مورد نظر در سند توسعه کشاورزی همراه با اهداف، برنامه ها و دستاوردهای مورد انتظار و برآورد ریالی طرح ها باید مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران از نبود پایانه صادراتی محصولات دامی رنج می برد

مازندران از نبود پایانه صادراتی محصولات دامی رنج می برد