مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-28سياسي

حفظ این سرزمین و ارزش ها ره آورد خون سرخ شهدا بوده است


استاندار لرستان امروز در کنگره ملی 6555 شهید لرستان گفت: همه می دانیم باب شهدا باز بوده و خواهد بود و حفظ این سرزمین و ارزش ها ره آورد خون سرخ شهدا بوده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان امروز در کنگره ملی 6555 شهید لرستان گفت: همه می دانیم باب شهدا باز بوده و خواهد بود و حفظ این سرزمین و ارزش ها ره آورد خون سرخ شهدا بوده است.

فرهاد زیویار، امروز ششم آبان ماه در کنگره ملی 6555 شهید لرستان که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، افزود: توفیق یافتیم سوم آبان ماه در محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدیم و فرمایشات معظم له خداقوتی به دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان بود.

وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم آل الله دلاورانه، شجاعانه و فداکارانه برای امنیت کشور و دین مستحکم بودند و جان نثاری کردند و مسئولیت امروز ما بزرگداشت و تکریم 6555 شهید بزرگوار لرستان است.

وی با تاکید براینکه فضای لرستان به عطر شهدا معطر شده است، افزود: همه اقشار جامعه اعم از کارگزارن، اصحاب رسانه، دانشگاهیان، بازاریان، بسیج و … در لرستان میدان داری کردند.

استاندار لرستان گفت: همه می دانیم باب شهدا باز بوده و خواهد بود، حفظ این سرزمین و ارزش ها ره آورد خون سرخ شهدا بوده به این معنا که بودن ما منوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ این سرزمین و ارزش ها ره آورد خون سرخ شهدا بوده است

حفظ این سرزمین و ارزش ها ره آورد خون سرخ شهدا بوده است