مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-10فرهنگي

خبری از «خیابان خلوت کن ها» نیست!


با مشاهده این آثار می توان پی برد تنها اثر جدی در حال فیلمبرداری، سریال «سلمان» اثر داوود میرباقری است و «نون خ 5» به کارگردانی سعید آقاخانی و «بدل» به کارگردانی علی مسعودی نیز دو کمدی مورد انتظار برای موفقیت هستند اما با توجه به فضای کاری دیگران در این .

- مسئول تولید فیلم و سریال برای صداوسیما لیستی از آثار در حال تولید منتشر کرده که اسباب ناامیدی شده و نشان می دهد هنوز بحران مخاطب صداوسیما جدی گرفته نشده و خبری از بازگشت چهره های مطرحی که سال های دور محصولات پرمخاطب برای تلویزیون می ساختند، نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سیما فیلم مهم ترین مرکز تولیدات فیلم و سریال تلویزیون به ویژه تولیدات الف ویژه در چند دهه اخیر سازمان صداوسیما بوده است.

این مرکز اما در سال های اخیر با حواشی متعددی روبه رو شد که در مقطعی به واسطه تولید فیلم یک خانواده محترم تا مرز انحلال پیش رفت، ولی سرانجام حفظ گشت و اکنون در چارچوب تغییر ساختاری صداوسیما، جایگاهش نیز تقویت شده است.

از نوزده تیر 1402، رسماً اعلام شد، گروه های فیلم و سریال های شبکه های تلویزیون ایران -که جداگانه به تولید عرصه می پرداختند- از ساختار این شبکه ها حذف شدند و تولید فیلم و سریال برای کلیه شبکه های ملی به شکل متمرکز در مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما -که مدیریتش به مهدی نقویان مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از «خیابان خلوت کن ها» نیست!

خبری از «خیابان خلوت کن ها» نیست!