مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-14اقتصادي

مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است


برنامه های مهار تورم و رشد تولید باید همچنان بصورت مستمر توسط وزاری دولت و سازمان های مربوطه پایش شود تا نتایج بدست آمده در تثبیت شاخص های کلان اقتصادی در سال جاری ادامه یابد.

- معاون اول رییس جمهور: برنامه های مهار تورم و رشد تولید باید همچنان بصورت مستمر توسط وزاری دولت و سازمان های مربوطه پایش شود تا نتایج بدست آمده در تثبیت شاخص های کلان اقتصادی در سال جاری ادامه یابد.

معاون اول رییس جمهور، گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته و پیش بینی می شود چنانچه متوسط تورم ماهانه در پنج ماهه آخر سال در رقم فعلی 2 درصد باقی بماند، تورم سالانه به زیر چهل درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه شورای اقتصاد به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، گزارشی از اقدامات دولت در اجرای شعار سال و برنامه اقدام کنترل تورم تا پایان سال جاری ارائه شد.

مخبر در این جلسه با اشاره به سیاست های تثبیت اقتصادی و برنامه رشد تولید و کاهش تورم در تیم اقتصادی دولت سیزدهم، تأکید کرد: برنامه های مهار تورم و رشد تولید باید همچنان بصورت مستمر توسط وزاری دولت و سازمان های مربوطه پایش، رصد و عملیاتی شود تا نتایج به دست آمده در تثبیت شاخص های کلان اقتصادی در سال جاری ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است

مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است