مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-25حوادث

هکر 16 ساله، تلگرام 80 نفر را در تهران هک کرد


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شهروندان خبر داد و گفت: یک پسر 16 ساله تحت عنوان فروش نرم افزار هک ، - تلفن های همراه خریداران را هک و از مخاطبین آنها اخاذی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، دراین باره اظهارکرد: از مدتی قبل تعدادی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا پایتخت مدعی شدند شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آنها در شبکه های اجتماعی اقدام به اخاذی از مخاطبین آنها کرده است.

رییس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: صحبت مشترک شکات پرونده در اظهاراتشان این بود که مدتی قبل در یک کانال تلگرامی یک نرم افزار هک خریداری کردند و پس از نصب آن تلفن همراه خودشان هک شده است و بعد از آن شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب های کاربریشان از مخطبین آنها اخاذی کرده است.

معظمی گودرزی افزود: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و با بررسی ها فنی و سایبری موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند و پس از تشریفات قضایی متهم که یک پسربچه 16ساله بود به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اشاره به افزایش تعداد شکات پرونده به بیش از 80 نفر گفت: این نوجوان 16 ساله پس از حضور در پلیس فتا گفت با دسترسی غیرمجاز به حساب های کاربری کسانی که متقاضی دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکر 16 ساله، تلگرام 80 نفر را در تهران هک کرد

هکر 16 ساله، تلگرام 80 نفر را در تهران هک کرد