مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-18سياسي

مستکبران جهان به دنبال حذف ایران از معادلات جهانی هستند


آمریکا و اسراییل در تلاش برای حذف جمهوری اسلامی ایران از معادلات جهانی هستند زیرا آنها می دانند ایران در راس مقاومت اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری قرار دارد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: آمریکا و اسراییل در تلاش برای حذف جمهوری اسلامی ایران از معادلات جهانی هستند زیرا آنها می دانند ایران در راس مقاومت اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری قرار دارد.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (27 آبان ماه) در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شهرستان ابهر، با تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم شهرستان در این راهپیمایی، عنوان کرد: برخی از افراد می گویند که این قبیل راهپیمایی ها تاثیری در مبارزه با استکبار ندارد اما ما امروز شاهد تاثیرگذاری این راهپیمایی ها هستیم تا جایی که در نقاط مختلف جهان و حتی قلب اروپا نیز مردم به حمایت از فلسطین برخاسته اند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا خون شهدای عزیز به ویژه کودکان مظلوم غزه به ثمر خواهد نشست، اضافه کرد: بسیاری از مردم ما داوطلب حضور در غزه هستند اما حالا که امکان اعزام نیرو به غزه وجود ندارد حضور در تجمعات حمایت از فلسطین و روشنگری علیه جنایات رژیم کودک کش فلسطین و سازش کاران در نقاط مختلف جهان بهترین حمایت از این مردم ستم دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستکبران جهان به دنبال حذف ایران از معادلات جهانی هستند

مستکبران جهان به دنبال حذف ایران از معادلات جهانی هستند