مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-29بين الملل

افت سهام مک دونالد و چند شرکت آمریکایی با تحریم محصول آنها از سوی مردم


ارزش سهام شرکت مک دونالد و چند شرکت آمریکایی پس از «نه مردم به خرید»در پی بازتاب تامین غذای رایگان برای نیروهای اسراییلی، به شدت افت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پس از حملات رژیم صهیونیستی موج تحریم کالاهای این رژیم و شرکت های بین المللی حامی آن از سوی مردم در بسیاری از کشورها به راه افتاد و روز به روز افزایش می یابد.

رسانه های عربی در همان زمان نوشتند: مردم آزاده حامی فلسطین در کشورهای مختلف بخصوص کشورهای اسلامی، نقشه تجاری جدیدی را به دور از دستورالعمل های رسمی دولت ها علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها ترسیم کرده اند.

دامنه پویش های تحریم رژیم غاصب اسراییل و حامیان آن گسترش یافت حال اثرات این تحریم ها جواب داده و اکنون ارزش سهام این شرکت ها به شدت افت کرده است این کاهش ها را مرتبط با این تحریم ها عنوان می کنند، به دلیل همراهی که این شرکت ها با اسراییل داشته اند مردم در گوشه و کنار جهان از خرید محصول آنها خودداری می کنند.

یکی از این شرکت ها  مک دونالد است که سهامش به شدت افت کرده و رسانه های غربی می گویند به دلیل همراهی این شرکت با نیروهای اسراییلی بوده و واکنش مردم منجر به افت ارزش سهام این شرکت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت سهام مک دونالد و چند شرکت آمریکایی با تحریم محصول آنها از سوی مردم

افت سهام مک دونالد و چند شرکت آمریکایی با تحریم محصول آنها از سوی مردم