مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-09فرهنگي

جشنواره تئاتر همدان با معرفی برترین ها به ایستگاه پایانی رسید


سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی ملایر ، طی سه روز رقابت نفس گیر با حضور 16 گروه هنری از شهرستان های مختلف در قالب هشت نمایش خیابانی و هشت نمایش صحنه ای، - ایسنا/همدان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی ملایر ، طی سه روز رقابت نفس گیر با حضور 16 گروه هنری از شهرستان های مختلف در قالب هشت نمایش خیابانی و هشت نمایش صحنه ای، به کار خود پایان داد و با اعلام برگزیدگان، پرونده این جشنواره بسته شد.

آیین اختتامیه این جشنواره شامگاه پنج شنبه 18 آبان ماه، با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و جمعی از علاقمندان به هنر تئاتر، در محل مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برگزار شد.

دشمن به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور است نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقوله مهم انسانیت در هیچ جای جهان قابل انکار نیست، گفت: این روزها دنیا از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی قلبش به درد آمده است و تاریخ هرگز این جنایت های وحشیانه را فراموش نمیکند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان، افزود: دشمن به دنبال دوقطبی سازی در جامعه و بین هنرمندان است و ما نباید اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر همدان با معرفی برترین ها به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره تئاتر همدان با معرفی برترین ها به ایستگاه پایانی رسید