مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-05سياسي

برای رفع مشکل کمبود معلم در همدان تدبیر شود


امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود اعلام سهمیه برای گزینش معلمان، در روند گزینش تعدادی از سهمیه کاهش پیدا کرده است گفت: برای رفع مشکل کمبود معلم تدبیری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه یکی از نشانه های دولت موفق و انقلابی توجه به آموزش و پرورش است اظهار کرد: هر چه در عرصه آموزش و پرورش هزینه شود، مصداق سرمایه گذاری برای آینده است.

وی اصل در فعالیت های فرهنگی را در توجه به آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: امروز فهم مشترکی بین دغدغه مندان ایجاد شده که آموزش و پرورش باید در کانون توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه فعالیت در آموزش و پرورش دارای حساسیت بالایی است گفت: برای موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری همه نهادها به صورت منسجم و هم افزا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در استان تلاش بر این است به آموزش و پرورش کمک کنیم و حامی آن باشیم، خاطرنشان کرد: در شورای اقامه نماز مصوب شد ائمه جماعت ادارات در ایام هفته در مدارسی که فاقد امام جماعت هستند حضور پیدا کرده و با دانش آموزان به گفت وگو بپردازند.

شعبانی به برخی مشکلات و دغدغه مندی ها در رابطه با آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و گفت: در شهر همدان با کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل کمبود معلم در همدان تدبیر شود

برای رفع مشکل کمبود معلم در همدان تدبیر شود