مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-17سياسي

تکدیب خبری درباره محتوای دیدار اسماعیل هنیه با «رهبر انقلاب»


خط حزب الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است.

- تابناک _ پس از تکذیب رسمی خبر رویترز ازجانب حماس، نشریه خط حزب الله وابسته به دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله خامنه ای نیز در گزارش هفته آخرین شماره خود، خبر منتشر شده در خبرگزاری رویترز درباره محتوای دیدار رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب اسلامی ایران را سراسر کذب خواند.

این نشریه با دروغ نامیدن این گونه اخبار، نوشت: در حالی که چندی پیش حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با ایشان بر سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تأکید کردند، خبرگزاری رویترز در گزارشی سراسر کذب، ادعا کرد که رهبر ایران به این مقام ارشد حماس گلایه کرده که چرا پیشتر اطلاعی در خصوص حمله آنها به اسراییل نداده است و اینکه قرار نیست جمهوری اسلامی وارد این جنگ شود.

این رسانه با خارج شدن از اصول حرفه ای و بدون داشتن منبع موثق، این ادعای دروغ را در حالی مطرح می کند که افکار عمومی جهان شاهد حمایت های متعدد و مکرر رهبر انقلاب اسلامی از عملیات اخیر حماس و مقاومت فلسطین می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکدیب خبری درباره محتوای دیدار اسماعیل هنیه با «رهبر انقلاب»

تکدیب خبری درباره محتوای دیدار اسماعیل هنیه با «رهبر انقلاب»