مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-25سياسي

استاندار قم: مسئولان استان را اتوبوسی جابه جا نمی کنیم


استاندار قم از مهم ترین اهداف خود را ایجاد تحول فرهنگی در قم دانست و گفت: بنده باید عملکرد مدیران استان را ارزیابی کنم و سپس سر فرصت با پیدا کردن جایگزین مناسب تغییراتی را انجام دهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه سه شنبه 2 آبان ماه در جلسه 5 ساعته دیدار با تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: بنده معتقد هستم دانشگاه برای دانشجویان صرفا محل تحصیل نیست بلکه دانشگاه محل افزایش درک سیاسی و تبادل نظرات میان دانشجوهاست.

وی افزود: دانشگاه محل و مبدا تحول است و اگر قرار باشد اتفاق مهمی در کشور رخ دهد ابتدا جریان آن در محل دانشگاه شکل می گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود تاکید کرده اند که مسئولین کشور در دانشگاه و میان دانشجویان حاضر شوند و با آن ها به گفتگو بپردازند.

تاکیدات حضرت آیت الله خامنه ای در این حوزه نشان دهنده جایگاه مهم و حساس دانشگاه و دانشجو در جامعه است.

*تحولات فرهنگی در قم پیگیری می شود آقامیری با بیان اینکه به دنبال تحولات فرهنگی در استان هستیم، خاطرنشان کرد: مدیریت جدید استان به دنبال این است که اقدامات و تحولات مثبتی در حوزه فرهنگ رقم بزند، قم محل سکونت افراد از 120 میلیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: مسئولان استان را اتوبوسی جابه جا نمی کنیم

استاندار قم: مسئولان استان را اتوبوسی جابه جا نمی کنیم