مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-24ورزشي

اجرای طرح هر فرهنگسرا یک حقوقدان در بندرعباس


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از اجرای طرح ( هر فرهنگسرا ، یک حقوقدان ) در دوشنبه هر هفته با همکاری بسیج حقوقدانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور رسول جهانداری رییس سازمان، سرهنگ محمد ترابی رییس بسیج حقوقدانان استان، مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ، احمد مریدی مدیر روابط عمومی سازمان نشست هم اندیشی سازمان با بسیج حقوق دانان استان جهت همکاری های مشترک و اجرای طرح هر فرهنگسرا، یک حقوقدان با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مردم برگزار شد.

رسول جهانداری رییس سازمان در این نشست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تشکر از حضور و همکاری سازمان بسیج حقوقدانان گفت: هر کجا تفکر بسیجی بکار گرفته شد، اقدامات و حرکت ها صحیح و هدفمند بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج حقوقدان یک جامعه بزرگ است و می توان از ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان با حضور در فرهنگسراها جهت مشاوره در حل مشکلات حقوقی و قضایی، مردم را  بهره مند ساخت و به همین منظور بستر لازم را فراهم خواهیم کرد تا در دوشنبه هر هفته در فرهنگسراها با مشاورانی که بسیج حقوقدانان مستقر خواهند نمود به سوالات حقوقی و قضایی مردم پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هر فرهنگسرا یک حقوقدان در بندرعباس

اجرای طرح هر فرهنگسرا یک حقوقدان در بندرعباس