مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-14فرهنگي

برگزاری مراسم جایزه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم جایزه کتاب استان و رونمایی از پوستر آن در هفته کتاب خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم جایزه کتاب استان و رونمایی از پوستر آن در هفته کتاب خبر داد.

امین درخشان روز سه شنبه، 23 آبان ماه 1402 در شورای هماهنگی هفته کتاب با اشاره به نگاه متفاوت دولت به این هفته افزود: با همکاری آموزش و پرورش، سپاه فتح، کنگره شهداء و کتابخانه های عمومی قصد برگزاری نمایشگاه کتاب و آیین پایانی دوسالانه کتاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جریان سازی رسانه ای را برای کتابخوانی داشته باشیم، اظهارکرد: سرکشی از نویسندگان پیشکسوت، ناشران، برگزاری محافل ادبی، اهدای کتاب را نیز در دستور کار داریم.

درخشان به تعداد انتشاراتی ها و کتابفروشی های این استان اشاره و خاطرنشان کرد: 12 انتشاراتی و 24 کتابفروشی را در سطح استان داریم، در سال 1401 تعداد 168 کتاب و در سال 1402 نیز 73 جلد کتاب به چاپ رسید.

وی بیان کرد: توجه ویژه به کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش برای توجه مضاعف به این قشر را داریم.

همچنین محسن جبارنژاد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شعار هفته آینده خواندنی است ، گفت: غبارروبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم جایزه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم جایزه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد