مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-24سياسي

گفتمان های تبیین دستاوردهای نظام در مساجد سمنان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری سلسله گفتمان های تبیین و نشر دستاوردهای نظام اسلامی به مدت 40 شب در مساجد استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام عباس خرمیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست مشترکی با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان سمنان، ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات مهم جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: وجود این نهاد انقلابی و همکاری با سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی استان سمنان بسیار ارزشمند، مفید و اثرگذار است.

خرمیان افزود: جهاد دانشگاهی در طول فعالیت بیش از 40 ساله خود، پله های دستیابی به علوم مختلف دنیا را پیموده و دستاوردهای مهم و ارزشمند علمی، آموزشی، پژوهشی کسب کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد مهم انقلابی و فرهنگی در جهت تبیین و نشر دستاوردهای نظام گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تور پیشرفت ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سال جاری هم زمان با ایام دهه فجر تا انتخابات برگزار و از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در این حوزه کمک گرفته می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری سلسله گفتمان های تبیین و نشر دستاوردهای نظام به مدت 40 شب در مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان های تبیین دستاوردهای نظام در مساجد سمنان برگزار می شود

گفتمان های تبیین دستاوردهای نظام در مساجد سمنان برگزار می شود