مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 01:102023-11-06بين الملل

حملات صهیونیست ها به محوطه بیمارستانی در غزه


سازمان هلال احمر فلسطین بامداد سه شنبه اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی با دو موشک، محوطه بیمارستان القدس را هدف قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که حملات هوایی صهیونیست ها به محوطه بیمارستان القدس در منطقه تل الهوی واقع در شهر غزه از سر گرفته شده است.

سازمان هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که جنگنده های رژیم کودک کُش صهیونیستی با دو موشک، محوطه بیمارستان القدس را هدف قرار داده اند.

همزمان تصاویر منتشرشده از شهر غزه نشان می دهد که ارتش اشغالگران حجم زیادی منور به آسمان این منطقه شلیک شده و حاضران در مجتمع پزشکی الشفاء نیز تصاویری از این منورها بر فراز این مرکز درمانی را منتشر کردند.

    از سوی دیگر، مدیر بیمارستان العوده در نوار غزه به شبکه الجزیره گفت: به دلیل اتمام موجودی گازوییل، بیمارستان فردا عصر به طور کامل از کار می افتد.

تیم های پزشکی به دلیل حملات و بمباران مداوم 30 روز است که بیمارستان را ترک نکرده اند .

وی با بیان اینکه حملات صهیونیست ها به قدری به بیمارستان نزدیک شده که ترکش ها در حیاط آن فرود می آیند، توضیح داد: 60 بیمار بستری هستند که حال برخی از آنها وخیم و برخی دیگر متوسط ​​است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات صهیونیست ها به محوطه بیمارستانی در غزه

حملات صهیونیست ها به محوطه بیمارستانی در غزه