مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25بين الملل

نام ایران از پیش نویس قطعنامه آمریکا حذف شد


شبکه فاکس نیوز گزارش داده 2 نسخه پیش نویس موجود از قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره جنگ غزه را رویت کرده که نام ایران به درخواست روسیه در بحث تلاش برای ممانعت از تامین مالی و تسلیحاتی حماس و همچنین متوقف کردن حملات حزب الله لبنان به مرزهای شمالی اراضی اشغالی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: در پیش نویس یک قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره جنگ غزه که قرار بود روز سه شنبه درباره آن رای گیری شود، به نام ایران اشاره ای نشده است که ادعا می شود حامی اصلی حماس و حزب الله لبنان است.

فاکس نیوز در این باره گزارش داد، نسخه اولیه پیش نویس این قطعنامه از ایران می خواست تامین مالی گروه های تروریستی را متوقف کند .

در این نسخه آمده بود که ایران باید صادرات تسلیحات و تجهیزات مرتبط را به شبه نظامیان و گروه های تروریستی از جمله حماس، متوقف کند که صلح و امنیت منطقه را تهدید می کنند.

تازه ترین نسخه این پیش نویس که قرار بود روز سه شنبه درباره آن رای گیری شود اما مذاکرات بر سر آن ادامه یافته، به ایران اشاره ای نمی کند.

شبکه فاکس دیجیتال این نسخه را رویت کرده که از کشورهای عضو(شورای امنیت سازمان ملل) می خواهد که طبق قوانین بین المللی و ذیل قطعنامه 2482 شورای امنیت، تلاش هایشان را برای منع تامین مالی تروریسم، از جمله از طریق محدودسازی تامین مالی حماس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام ایران از پیش نویس قطعنامه آمریکا حذف شد

نام ایران از پیش نویس قطعنامه آمریکا حذف شد