مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-12سياسي

رشد آمار متقاضیان آزمون ارشد 1403/ ثبت نام حدود 476 هزار داوطلب


آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 منحصراً در داخل کشور برگزار می شود؛ بنابراین متقاضی باید نشانی دقیق پستی و محل سکونت اصلی خود را مطابق موارد خواسته شده تکمیل کند.

- مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام حدود 476 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان این آزمون در مقایسه با سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان علاقه مند می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، در اولین مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور، بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون، شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارنامه همه متقاضیان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، دهه دوم خرداد 1403 منتشر می شود و همه متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته باشند، از دهه دوم خرداد می توانند برای پذیرش در رشته محل های تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، نسبت به انتخاب رشته در زمان مقرر بر اساس جدول برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آمار متقاضیان آزمون ارشد 1403/ ثبت نام حدود 476 هزار داوطلب

رشد آمار متقاضیان آزمون ارشد 1403/ ثبت نام حدود 476 هزار داوطلب