مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-15اقتصادي

دریافت این وام 150 میلیون تومانی بدون ضامن شد


علی رغم اینکه پیش از این دبیرستاد مشاغل خانگی اعلام کرده بود که برای برای دریافت تسهیلات 150 میلیون تومانی توسط مشاغل مستقل خانگی یک ضامن کفایت می کند، - اما در بررسی برنامه هفتم توسعه تصویب شد که وام های مشاغل خانگی از آوردن ضامن معاف شوند.

اهمیت کارآفرینی و ضرورت توجه به آن در توسعه کشورها و نقش مشاغل خانگی در توسعه اقتصادی به عنوان یک فعالیت کارآفرینانه امری اثبات شده و غیرقابل انکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بخش زیادی از مفهوم کارآفرینی را شاید بتوان منحصر به فعالیت هایی دانست که در منزل و توسط زنان خانه دار انجام می شود.

با نگاهی به جوامع توسعه یافته متوجه می شویم که در تمام آنها سیاست های حمایتی از مشاغل خانگی و خرد سالهاست که در حال اجرا و پیگیری بوده و باور به نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی جامعه در آنها نهادینه شده است.

از اجرای طرح های مشاغل خانگی در دنیا بیشتر از سی سال می گذرد و اکنون درصد زیادی از مشاغل در کشورهای توسعه یافته به مشاغل کوچک و خانگی وابسته هستند.

در برخی کشورهای فوق صنعتی مشاغل خانگی تا 23درصد کل مشاغل این کشورها را شامل می شوند.

در کشورهای بزرگ اقتصادی بخشی از زنجیره ارزش به خانه ها منتقل می شود و کارخانه ها و شرکت هایی که فعالیت اقتصادی انجام می دهند بخشی از زنجیره ارزش خود را به خانه ها منتقل می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت این وام 150 میلیون تومانی بدون ضامن شد

دریافت این وام 150 میلیون تومانی بدون ضامن شد