مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-28بين الملل

تظاهرات خانواده های اسرای صهیونیست مقابل خانه نتانیاهو


خبرنگار الجزیره گفت که خانواده های اسرای صهیونیست در غزه مقابل خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیصریه در جنوب حیفا تظاهرات کردند.

- خبرنگار الجزیره گفت که خانواده های اسرای صهیونیست در غزه مقابل خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیصریه در جنوب حیفا تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده های اسرای صهیونیست خواستار دیدار فوری با نخست وزیر دولت اشغالگر و وزیر امنیت شدند و خشم عمیق خود را از اینکه هیچ کس توضیح نداده است که آیا حمله زمینی به غزه امنیت اسرا را به خطر می اندازد یا نه ابراز داشتند.

خانواده های اسرای صهیونیست که توسط مقاومت فلسطین به اسارت درآمده اند، صبح شنبه گفتند: پس از تشدید تهاجم زمینی و شدت حملات اشغالگران، شب را با نگرانی شدید گذراندیم و خواستار ملاقات فوری با بنیامین نتانیاهو و یوآو گالانت و کابینه جنگ هستیم.

هیئت نماینده این خانواده ها تهدید کرد که در صورت عدم برگزاری جلسه با نتانیاهو و گالانت، از عصر امروز اقدامات اعتراضی را آغاز خواهد کرد.

وب سایت عبری واللا به نقل از خانواده های اسرای صهیونیست نوشت که با توجه به تلاش برای تهاجم زمینی، آنها در وضعیت ابهام مطلق درباره سرنوشت اسیران در معرض حملات شدید قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات خانواده های اسرای صهیونیست مقابل خانه نتانیاهو

تظاهرات خانواده های اسرای صهیونیست مقابل خانه نتانیاهو