مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 05:152023-11-02بين الملل

پهپاد «لانست» سلاح جدید روسیه برای عبور از پدافند اوکراین


وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه در گزارشی نوشت، روسیه در تلاش برای عبور از پدافند هوایی اوکراین به استفاده موثر از پهپاد ها روی آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که پهپادهای روسی لانست به عنوان یکی از قوی ترین  تسلیحات در زرادخانه روسیه به دنبال عبور از پدافند هوایی اوکراین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه صدای اوکراین به نقل از وزارت دفاع  انگلیس، این پهپاد توسط شرکت روسی زالا ارو تولید می شد.

روسیه عمدتاً از پهپادهای لانست برای حمله به اهداف دور دست استفاده می کند به همین دلیل، استفاده از این پهپادها در عملیات شناسایی و حمله  به توپخانه اوکراین به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است.

روسیه ابتدا از پهپادها برای اهداف شناسایی استفاده می کرد، اما با توجه به قابلیت های تهاجمی آن ها، لانست راهبرد روسیه را تغییر داده است.

تحلیلگران معتقدند که فرماندهی روسیه ممکن است بر این باور باشد که پهپادهای کامیکازه بیشتر به نیروهای روسیه برای غلبه بر پدافند هوایی اوکراین کمک خواهند کرد.

سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی اوکراین گفت که حمله شبانه روسیه با پهپادهای کامیکازه، موشک های اسکندر و خا-59 به طور قابل توجهی با حملات قبلی متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد «لانست» سلاح جدید روسیه برای عبور از پدافند اوکراین

پهپاد «لانست» سلاح جدید روسیه برای عبور از پدافند اوکراین