مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-11فناوري

نارضایتی کاربران از بسته های اینترنت نامحدود


نارضایتی کاربران از بسته های اینترنت نامحدود اپراتورهای تلفن همراه این سوال را به وجود آورده که ممکن است اپراتورها با استفاده از سیاست مصرف منصفانه اینترنت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، همزمان با فراگیر شدن اینترنت در میان مردم، هزینه استفاده از این بستر به عنوان دغدغه ای برای کاربران مطرح شد؛ از آنجا که، بر اساس قانون وظیفه تعرفه گذاری به رگولاتوری محول و از سوی دیگر، مشخص کردن چارچوب ارائه خدمات به کاربران برای اپراتورها به عنوان وظیفه دیگر این سازمان درنظر گرفته شده بود، رگولاتوری همواره دغدغه محاسبه بهترین تعرفه و قیمت گذاری را داشته است.

بنابراین از ابتدای تاسیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، پیش نویس های گوناگونی برای تصویب بهترین تعرفه استفاده از اینترنت، در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تدوین شد که در این میان  یکی از مصوباتی که شاید بتوان آن را مهمترین مصوبه دانست، مصوبه 237 است.

براساس این مصوبه که در سال 1395 به تصویب رسید، تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری ADSL و اینترنت مبتنی بر فناوری وای فای براساس حجم ترافیک داخلی و بین الملل مطرح شد.

در این مصوبه با کاهش 20 درصدی قیمت هر گیگابایت گام مهمی در راستای حمایت از مصرف کنندگان نهایی خدمات اینترنت ثابت، برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی کاربران از بسته های اینترنت نامحدود

نارضایتی کاربران از بسته های اینترنت نامحدود