مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-01اقتصادي

انتظار 8 ماهه کارکنان جهاد نصر کرمانشاه برای دریافت حقوق


تعدادی از کارکنان جهاد نصر کرمانشاه نزدیک به هشت ماه است که هیچ گونه حقوقی نگرفته اند، خبرنگار فارس با توجه به درخواست های مکرر از سوی کارکنان و کارگران این شرکت در رابطه با بررسی علت عدم پرداخت حقوق آن ها، - خبرگزاری فارس؛ کرمانشاه- پرستو چمنی، شرکت جهاد نصر کرمانشاه در 1371 تأسیس و تا سال 1378 به صورت شرکت ماشین آلاتی اداره می شد که بعد از سال 1378 با ادغام در نصر منطقه غرب به صورت شرکت پیمانکاری وارد عرصه سازندگی کشور شد.

عمده فعالیت این شرکت در جهت بازسازی مناطق آسیب دیده، ساخت راه ها، راه آهن، بزرگ راه ها، سدها، بندهای انحرافی، کانال های انتقال آب، خطوط انتقال نفت و گاز، ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی می باشد.

این شرکت با بیش از 20 سال تجربه مفید، تعداد قابل توجهی از پروژه های عمرانی بزرگ و زیربنایی میهن اسلامی مان را با کیفیت خوب، کمترین زمان و حداقل قیمت به اتمام رسانده و در راستای نیل به هدف اصلی و رسالت خود که تلاش در راه عمران و آبادانی مناطق محروم کشور است توانمندی های خود را در اجرای پروژه های ملی همچون راهسازی، خطوط انتقال نفت و گاز، سدسازی، خطوط انتقال آب و ساختمان سازی به اثبات رسانده است.

اما آنچه این روزها دهان به دهان می چرخد، بدحسابی شرکت جهاد نصر کرمانشاه است که سبب نارضایتی کارگران شده، برخی از کارگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 8 ماهه کارکنان جهاد نصر کرمانشاه برای دریافت حقوق

انتظار 8 ماهه کارکنان جهاد نصر کرمانشاه برای دریافت حقوق