مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-25اقتصادي

اختصاص 50 میلیارد ریال برای 5 خانه خلاق صنایع دستی استان کرمان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مراکز آموزشی و خانه های خلاق صنایع دستی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این استان تخصیص یافت.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مراکز آموزشی و خانه های خلاق صنایع دستی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این استان تخصیص یافت.

سعید شاهرخی امروز سوم آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: این مراکز آموزشی و خانه های خلاق صنایع دستی تا یک سال آینده در شهرستان های ریگان، عنبرآباد، جیرفت، بافت و فهرج راه اندازی و به بهره برداری می رسند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه تعدادی از مراکز آموزشی صنایع دستی مذکور به صورت پروژه نیمه تمام باقی مانده اند که با تخصیص اعتبار تکمیل خواهند شد، افزود: در حال حاضر قرارداد این مراکز آموزشی و خانه های خلاق با پیمانکار منعقد و مراحل ابتدایی کار آغاز شده است.

او ادامه داد: هدف از راه اندازی این مراکز آموزشی توسعه و ترویج صنایع دستی، توسعه آموزش های مهارتی، آموزش پیشرفته شاغلان صنایع دستی، تربیت نیروی ماهر و کارآزموده، خلاقیت و نوآوری و همچنین تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد ریال برای 5 خانه خلاق صنایع دستی استان کرمان

اختصاص 50 میلیارد ریال برای 5 خانه خلاق صنایع دستی استان کرمان