مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-21اجتماعي

از 6 سایت بازیافت پسماند کرمانشاه چه خبر؟


رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه آخرین وضعیت شش سایت مدیریت پسماند استان کرمانشاه را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه آخرین وضعیت شش سایت مدیریت پسماند استان کرمانشاه را تشریح کرد.

صلاح الدین محمودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مقرر شده در استان کرمانشاه شش مرکز منطقه ای برای مدیریت و بازیافت پسماندهای عادی شهری راه اندازی شود تا این سایت ها مناطق مختلف استان را پوشش دهند، گفت: از این شش سایت هم اکنون تنها سایت بازیافت پسماند شهر کرمانشاه که از سنوات گذشته راه اندازی شده، فعال است.

وی ادامه داد: یک سایت دیگر نیز برای شهرستان اسلام آبادغرب در نظر گرفته شده که اکنون 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دست احداث می باشد.

محمودی با بیان اینکه یک سایت نیز برای بازیافت پسماند شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، ازگله و ریجاب تعریف شده است، افزود: مطالعات این سایت انجام و محل آن نیز مشخص و واگذار شده و اکنون کار در مرحله آغاز عملیات اجرایی است.

رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه درباره سایت بازیافت پسماند گیلانغرب نیز گفت: شهر گیلانغرب از گذشته یک سایت بازیافت زباله داشته که اکنون غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 6 سایت بازیافت پسماند کرمانشاه چه خبر؟

از 6 سایت بازیافت پسماند کرمانشاه چه خبر؟