مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-19فرهنگي

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آمریکای لاتین» تمدید شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های معاصر تهران، نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان «آمریکای لاتین» که از روز 11 آبان ماه در موزه هنر های معاصر تهران افتتاح شده است به دلیل استقبال علاقه مندان، - بازدید از نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان آمریکای لاتین تا پایان روز 3 دی ماه در موزه هنر های معاصر تهران تمدید شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های معاصر تهران، نمایشگاه آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان آمریکای لاتین که از روز 11 آبان ماه در موزه هنر های معاصر تهران افتتاح شده است به دلیل استقبال علاقه مندان، تا پایان روز 10 دی ماه سال جاری تمدید شد.

در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین نزدیک به 400 اثر از هنرمندان 15 کشور همچون آرژانتین، اکوادور، هندوراس، مکزیک، کوبا، شیلی، کاستاریکا، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، پرو، اروگوئه، ونزوئلا، نیکاراگوئه، برزیل و گواتمالا به نمایش درآمده است.

علاقه مندان می توانند تا 3 دی ماه به جز دوشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 6 عصر از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور هنرمندان آمریکای لاتین در موزه هنر های معاصر تهران دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آمریکای لاتین» تمدید شد

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آمریکای لاتین» تمدید شد