مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-16بين الملل

زلنسکی: تانک های آمریکایی آبرامز تغییر مهمی در جنگ ایجاد نکرد


رییس جمهور اوکراین تعداد تانک های آبرامز عرضه شده به این کشور برای جنگ با روسیه را برای ایجاد تغییر در وضعیت میدان اندک دانست.

- رییس جمهور اوکراین تعداد تانک های آبرامز عرضه شده به این کشور برای جنگ با روسیه را برای ایجاد تغییر در وضعیت میدان اندک دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در گفت وگویی با خبرنگاران کشورهای آفریقایی گفت که تانک های M1A1 Aams که به عنوان تانک های اصلی جنگ از سوی آمریکا به اوکراین عرضه شده بود، تغییر چندانی در وضعیت میدان ایجاد نکردند.

زلنسکی توضیح داد که 31 فروند تانکی که تا اواسط اکتبر به طور کامل از سوی آمریکا به اوکراین تحویل داده شد، بسیار اندک است.

او در عین تمجید از کیفیت تسلیحات آمریکایی گفت تا اینجای کار، نمی توانم بگویم که آن ها نقش مهمی در میدان جنگ ایفا می کنند.

تعدادشان بسیار کم است.

او که تانک های عرضه شده آمریکا را تنها بخشی از گردان تانک های اوکراین تلقی کرد، گفت که چه خوب چه بد، ما انواع بسیار مختلفی از تانک ها را داریم.

این اظهارات هم زمان با اظهارات مارتین اُ دونل سخنگوی اروپا و آفریقای ارتش آمریکا مطرح می شود که تکمیل روند تحویل این تانک ها به اوکراین را تایید کرده و گفته بود تانک آبرام یک خودروی زرهی فوق العاده است اما راه حل معجزه آسا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: تانک های آمریکایی آبرامز تغییر مهمی در جنگ ایجاد نکرد

زلنسکی: تانک های آمریکایی آبرامز تغییر مهمی در جنگ ایجاد نکرد