مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-09اقتصادي

گازرسانی به بیش از 5700 روستا در دولت سیزدهم


معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در دولت سیزدهم، بیش از پنج هزار و 700 روستا، به شبکه گاز متصل شده اند.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در دولت سیزدهم، بیش از پنج هزار و 700 روستا، به شبکه گاز متصل شده اند.

مجید چگنی شامگاه 17 آبان در دیدار با استاندار لرستان، اظهار کرد: 43 شهر و هشت هزار و 300 صنعت در مناطق محروم به شبکه گاز کشور متصل شده اند که قابل مقایسه با دوره های قبل نیست.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم، توسعه گازرسانی در مناطق و استان های محروم به اندازه دیگر استان ها حائز اهمیت است و تلاش شده که طی این دو سال، بیشتر شهرها و روستاهای این استان ها از نعمت گاز بهره مند شوند.

معاون وزیر نفت با اشاره به اهمیت گازرسانی به مناطق محروم، افزود: گازرسانی به هر نقطه ای صورت گیرد به دنبال آن صنعت و شغل نیز ایجاد خواهد شد.

چگنی، توسعه گازرسانی به استان های محروم کشور را از برنامه های شرکت ملی گاز برشمرد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان در حال انجام است و در برخی از استان های دیگر لکه هایی باقی مانده که در دستور کار قرار دارند.

ضریب نفوذ گازرسانی در لرستان به 99 درصد رسیده است فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این دیدار گفت: ضریب نفوذ گازرسانی لرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به بیش از 5700 روستا در دولت سیزدهم

گازرسانی به بیش از 5700 روستا در دولت سیزدهم