مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-20بين الملل

خنثی شدن عملیات بزرگ تروریستی در پاکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد که 7 تروریست از جمله یکی از سرکردگان ارشد گروه «تحریک طالبان» که قصد حمله تروریستی بزرگ در استان «پنجاب» را داشتند، - پلیس پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد که 7 تروریست تحریک طالبان که قصد حمله تروریستی بزرگ در استان پنجاب را داشتند، دستگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد که 7 تروریست از جمله یکی از سرکردگان ارشد گروه تحریک طالبان که قصد حمله تروریستی بزرگ در استان پنجاب را داشتند، دستگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه اوت لوک ایندیا به نقل از منابع خبری پاکستان، این تروریست ها روز یکشنبه در بخش های مختلف استان پنجاب توسط نیرو های امنیتی پاکستان دستگیر شدند.

سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم پاکستان گفت: با همکاری دستگاه اطلاعاتی 7 تروریست تحریک طالبان پاکستان دستگیر شدند و توطئه تروریستی بزرگ در استان پنجاب خنثی شد.

وی گفت که تروریست ها در آستانه انجام حملات خرابکارانه در چند تاسیسات استان بودند.

حملات تشدید شده توسط طالبان پاکستان و سایر گروه های تروریستی در سال جاری صد ها نفر را که اکثرا اعضای نیرو های امنیتی بودند، کشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی شدن عملیات بزرگ تروریستی در پاکستان

خنثی شدن عملیات بزرگ تروریستی در پاکستان