مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-15سياسي

نباید به بهانه انتخابات دیگر امور استان بلاتکلیف بماند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نباید به بهانه انتخابات دیگر امور و مسائل استان بلاتکلیف بماند و یا متوقف شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نباید به بهانه انتخابات دیگر امور و مسائل استان بلاتکلیف بماند و یا متوقف شود.

علی شعبانی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان دانشگاه سیاسی، جامعه آرمانی که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، عنوان کرد: دانشجویان به واسطه شور و اشتیاق جوانی و آرمان گرایی، همواره در صف مقدم مطالبه گری هستند.

شعبانی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص چرایی انجام انتصابات در استان با توجه به در پیش بودن انتخابات، گفت: نمی شود به بهانه انتخابات امور استان را بلاتکلیف گذاشت یا متوقف کرد.

وی افزود: هر جا که احساس شود انجام کارها و امور حائز اهمیت استان متوقف شده و یا با اشکال انجام می شود، باید آن را اصلاح کرد.

نباید به بهانه انتخابات دیگر امور و مسائل استان بلاتکلیف بماند و یا متوقف شود.

رییس ستاد انتخابات استان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص چگونگی شفافیت حساب های مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: کاندیداها باید یک حساب مشخص برای انجام هزینه های انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به بهانه انتخابات دیگر امور استان بلاتکلیف بماند

نباید به بهانه انتخابات دیگر امور استان بلاتکلیف بماند