مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-03اقتصادي

ایجاد 8 صنایع پایین دستی در حوزه پتروشیمی سنقر ضروری است


متیل آمین به تنهایی خود کاربردی در ایجاد اشتغال ندارد، صنایع پایین دستی مجموعه مهم و اشتغالزا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، یوسف شریفی مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی نگین سنقر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه الان در حال انجام است و اشتغالزایی خوبی دارد که بعد از راه اندازی اشتغال 100 تا 200 نفری(ثابت) را به دنبال دارد.

  وی با اشاره به تولید متیل آمین این واحد، ادامه داد: متیل آمین به تنهایی خود کاربردی در ایجاد اشتغال ندارد، صنایع پایین دستی مجموعه مهم هستند.

مدیرعامل واحد پتروشیمی سنقر به پیش بینی ایجاد 8 صنایع پایین دستی با توافق شستا اشاره و بیان کرد: توافق شده 40 درصد سرمایه گذاری آن ها را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و 60 درصد را هلدینگ خلیج فارس تأمین کنند.

وی تصریح کرد: اگر این 8 صنایع پایین دستی مهم و حیاتی راه اندازی شود، اشتغال(بیش از 500 نفر) و آورده خوبی برای استان دارد.

شریفی در خصوص زمان راه اندازی این واحد، گفت: بخشی از پروژه وابستگی خارجی داد که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم تا 6 ماهه اول سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید.

وی برآورد سرمایه گذاری برای این 8 صنایع پایین دستی را 225 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: هلدینگ خلیج فارس به تنهایی نمی تواند تأمین کند نیاز به مشارکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 8 صنایع پایین دستی در حوزه پتروشیمی سنقر ضروری است

ایجاد 8 صنایع پایین دستی در حوزه پتروشیمی سنقر ضروری است