مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-01سياسي

زلزله چه بر سر تهران می آورد؟


مشاور رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ابراز داشت: در شهر تهران بر اساس مطالعات یک شرکت ژاپنی در صورت بروز زلزله و فعال شدن گسل ری و مشاء بخش زیادی از ساختمان ها آسیب می بیند و پیامد مهمی که در پی دارد؛ - آتش سوزی در پی آسیب به خطوط انتقال گاز خانگی خواهد بود که راه های اصلی و فرعی را مسدود و امکان امدادرسانی به افراد زیر آوار را مختل خواهد کرد.

مشاور رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: کشور در حوزه مقابله با تهدیدات سایبری به اندازه کافی آماده شده و در حال حاضر که روزانه بیش از 100 حمله سایبری داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از ری، فتح الله شمسایی ظهر امروز در حاشیه همایش تخصصی پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پدافند غیرعامل امروز یک دانش و علم است که دستگاه های مختلف نیاز دارند در این زمینه مطالعه و تحقیقات داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر در تمامی استان های کشور طرح جامع پدافند غیرعامل انجام شده و استان ها متوجه شدند که چه زیرساخت هایی دارند و این زیرساخت ها در مقابل چه تهدیدهایی آسیب پذیر است و راهکارهای مقابله نیز ارائه شده است.

مشاور رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه گفت: در حال حاضر برای 51 شهر در کشور طرح جامع پدافند غیرعامل انجام شده و شهردارها را متوجه کرده که چه اقداماتی باید بر مبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله چه بر سر تهران می آورد؟

زلزله چه بر سر تهران می آورد؟