مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:252023-10-28بين الملل

حماس: القسام و تمامی گروه ها مقاومت فلسطین آمادگی کامل برای مقابله دارند


جنبش حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که گردان های القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست ها با قدرت کامل و خنثی کردن تهاجمات آمادگی کامل دارند.

- جنبش حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که گردان های القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست ها با قدرت کامل و خنثی کردن تهاجمات آمادگی کامل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در بیانیه ای با اشاره به تشدید تجاوزات و تروریسم صهیونیست ها و تهاجم ارتش شکست خورده آن، گفت: دشمن صهیونیستی کشتارهای هولناک و جنگ نسل کشی خود را تشدید کرد.

در پوشش تاریکی، علیه خانه های مردم بی دفاع در نوار غزه با انواع حملات وحشیانه زمینی، دریایی و هوایی مرتکب جنایات شد، این تعبیری واقعی از شکست بهانه های دشمن در تحقق اهدافش و دستیابی به مقاومت ما و قرمانان القسام است که با تمام قدرت، اراده و شجاعت با تلاش های نافرجام دشمن برای هجوم به نوار غزه مقابله می کنند.

وی افزود: تشدید عمدی اشغالگران در به کار گیری ماشین جنگی متجاوز خود، در این میان پس از قطع ارتباطات و اینترنت و قبل از آن برق، آب، غذا، دارو و سوخت با توجه به حمایت واشنگتن و برخی کشورهای غربی یک جنایت جنگی تمام عیار است که مایه ننگ بر پیشانی همه حامیان و طرفداران آن خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: القسام و تمامی گروه ها مقاومت فلسطین آمادگی کامل برای مقابله دارند

حماس: القسام و تمامی گروه ها مقاومت فلسطین آمادگی کامل برای مقابله دارند