مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-20سياسي

پیوند میان نسل های مختلف از اهداف نهاد کتابخانه هاست


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اهداف این نهاد در کتابخانه ها، ایجاد پیوند بین نسل های مختلف است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اهداف این نهاد در کتابخانه ها، ایجاد پیوند بین نسل های مختلف است.

احمد فرهادی 29 آبان ماه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سی و یکمین ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار گفت: در این برنامه ضمن تقدیر از سه کتابخانه برتر استان به همراه 9 کتابدار و مسئول کتابخانه برتر استان که بیشترین همکاری را در طول سال با نهاد کتابخانه های عمومی استان داشته اند، از برترین کتابخوان نوجوان استان نیز تقدیر به عمل آمد.

فرهادی فعالیت های اهالی رسانه را در راستای انتشار اخبار فعالیتی جهادگونه دانست و افزود: در این برنامه شاهد حضور سه پیشکسوت عرصه کتاب بودیم.

وی از دعوت 16 نفر از دانش آموزان حائز رتبه کشوری و استانی در جشنواره دانایی توانایی و پویش هیستور کتاب خبر داد و گفت: امر پیوند اولین کتابدار رسمی استان با دانش آموزان به عنوان سفیران دانایی و کتابداران عصر معاصر انجام شد، امیدواریم این افراد بتوانند با حضور در مدارس رابط کتابخانه ها در مدارس باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند میان نسل های مختلف از اهداف نهاد کتابخانه هاست

پیوند میان نسل های مختلف از اهداف نهاد کتابخانه هاست