مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-04فناوري

از 12 هزار کیلومتر فیبر نوری تا اینترنت خانگی در 1100 روستای آذربایجان شرقی


مدیرمخابرات منطقه ای آذربایجان شرقی از وجود 12 هزار کیلومتر فیبر نوری در استان اشاره کرد و گفت: در استان دو هزار و 10 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که در یک هزار و 100 روستا اینترنت خانگی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیاوش شهبازی، مدیر مخابرات منطقه ای آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری خود به مناسبت روز جهانی فیبرنوری اظهار کرد: 13 آبان ماه امسال مقارن با روز جهانی فیبر نوری شده است، روز جهانی فیبر نوری یک مقوله جدیدی است به طوریکه یک دانشمند چینی سازنده و توزیع کننده فیبر نوری است که توانسته اند کل دنیا را تحت الشعاع قرار دهند.

  وی با بیان اینکه تولد آقای چارلز(دانشمند چینی)  به عنوان روز جهانی فیبر نوری انتخاب شده است، گفت: اهمیت ارتباطات یک موضوع بسیار مهمی است و مخابرات با خبرنگاران در روز 27 اردیبهشت روز مشترکی با هم دارند و به عبارتی با هم همکار هستیم.

  مدیرمخابرات منطقه ای استان ادامه داد: در کل جهان موضوع ارتباطات در لایه وجودی بشر رسوخ کرده است؛ تجارت الکترونیکی، طباطت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی و غیره همه زیر مجموعه ای از ارتباطات هست و یکی از شاخص های تولیدی نیز محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 12 هزار کیلومتر فیبر نوری تا اینترنت خانگی در 1100 روستای آذربایجان شرقی

از 12 هزار کیلومتر فیبر نوری تا اینترنت خانگی در 1100 روستای آذربایجان شرقی