مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-19بين الملل

فیدان، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی را مشکل استراتژیک خواند


وزیر امور خارجه ترکیه امروز یکشنبه گفت که مالکیت تسلیحات هسته ای از سوی رژیم صهیونیستی یک مشکل راهبردی است که باید حل شود.

- وزیر امور خارجه ترکیه امروز یکشنبه گفت که مالکیت تسلیحات هسته ای از سوی رژیم صهیونیستی یک مشکل راهبردی است که باید حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه روز جمعه گفت که اسراییل سلاح هسته ای دارد اما به آن اذعان نمی کند.

رییس جمهوری ترکیه بعدا گفت که آنکارا ایجاد یک مکانیسم بازرسی برای راستی آزمایی اینکه آیا رژیم صهیونیستی سلاح های هسته ای دارد، آغاز خواهد کرد، که به گفته او باید پیش از اینکه خیلی دیر شود انجام شود.

در همین رابطه هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: اسراییل سلاح هسته ای دارد، این یک مشکل است.

وجود تسلیحات هسته ای در منطقه تاثیر منفی بر کل جهان خواهد گذاشت.

ما باید این مشکل راهبردی را حل کنیم.

هاکان فیدان همچنین یادآور شد که رژیم صهیونیستی معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای را امضا نکرده، اما به طور مداوم با حمایت ایالات متحده در حال توسعه سلاح های هسته ای است.

وزیر امور خارجه ترکیه خاطرنشان کرد: برخی از مقامات دیوانه اسراییلی وجود دارند که تهدید به استفاده از سلاح هسته ای علیه فلسطینی ها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیدان، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی را مشکل استراتژیک خواند

فیدان، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی را مشکل استراتژیک خواند