مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-08حوادث

حریق های سایت زباله برومی اهواز عامل انسانی ندارد/ وضعیت سایت خطرناک است


رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: آتش سوزی های سایت دفن زباله برومی اهواز به هیچ وجه عامل انسانی ندارد اما به دلیل نزدیک به تاسیسات نفت به شدت خطرناک است.

- رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: حریق های سایت زباله برومی اهواز عامل انسانی ندارد/ وضعیت سایت خطرناک است ایسنا/خوزستان رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: آتش سوزی های سایت دفن زباله برومی اهواز به هیچ وجه عامل انسانی ندارد اما به دلیل نزدیک به تاسیسات نفت به شدت خطرناک است.

محمدرضا نادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بحث سایت دفن زباله برومی اهواز اظهار کرد: سایت سابق دفع زباله شهری اهواز، مدت ها است به دلیل عدم دفن اصولی و رعایت استانداردهای مربوطه توسط شهرداری، با موضوع بروز آتش سوزی مواجه و موجب آلودگی هوای شهر شده است.

وی افزود:در این زمینه ساکنان منازل نفت اهواز بیشترین زیان از آلودگی را متحمل می شوند اما با کم کاری شهرداری، نفت متهم شده است.

نادری در خصوص مساله مالکیت زمین برومی افزود: میزان استحصال مناطق نفتخیز جنوب از سایت برومی فقط 20 درصد است اما به دلیل اینکه تنها مسیرهای موجود در این منطقه، مسیرهای ارتباطی بین چاه ها و تاسیسات نفت و وجود گیت های حراست در این مسیرها بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق های سایت زباله برومی اهواز عامل انسانی ندارد/ وضعیت سایت خطرناک است

حریق های سایت زباله برومی اهواز عامل انسانی ندارد/ وضعیت سایت خطرناک است