مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:162023-11-19سياسي

انتقاد فرماندار سوادکوه از تداخلات اراضی کشاورزی و ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام سیدمهدی جعفری صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک ولادت حضرت زینب(س)، گفت: درس مقاومت، ولایت پذیری، دفاع از اسلام و صبر از ویژگی های حضرت زینب(س) است و در مجلس یزید بیان کرد که نام حسین(ع) فراموش نشدنی است.

امام جمعه شهرستان سوادکوه (پل سفید) به سخنان مقام معظم رهبری درباره پرستاران اشاره کرد و افزود: طوفان الاقصی یک معجزه  و نیازمند مطالعه و بررسی بیشتر است و 7 سازمان اطلاعاتی و جاسوسی در خدمت رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین کم آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح مواسات و کمک به مردم در دوران کرونا را داشتیم و روحیه بسیجی باعث سرافرازی کشور و باعث ترس دشمنان شد.

*تقویت امید آفرینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در جلسه شورای اداری با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: حضرت زینب(س)، مردانه پای ولایت ایستاد و ما هم به تأسی از ایشان باشیم.

جواد پیوند، افزود: بسیج یک تفکر است و فرمایش حضرت آقا است که هرکس در قلب خودش به سرنوشت انقلاب اسلامی علاقمند باشد، بسیجی است .

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بسیج شکل گرفت، کسی فکر نمی کرد که امروز اینهمه گسترش پیدا می کند و حضرت رسول اولین بنیانگذار بسیج در مدینه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار سوادکوه از تداخلات اراضی کشاورزی و ملی

انتقاد فرماندار سوادکوه از تداخلات اراضی کشاورزی و ملی