مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-21سياسي

تمام مامویت نیروهای مسلح منوط به امنیت و دفاع پایدار است


حرکت و فعالیت در نیروهای مسلح مهمترین ماموریت در سطح کشور است و تمام مامویت ها منوط به امنیت و دفاع پایدار است.

- ایسنا/کرمان رییس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: حرکت و فعالیت در نیروهای مسلح مهمترین ماموریت در سطح کشور است و تمام مامویت ها منوط به امنیت و دفاع پایدار است.

سرلشکر محمد باقری ظهر امروز 30 آبان ماه در بازدید از میدان نیروی زمینی تیپ 38 ذوالفقار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج به ملت ایران و مردم شهیدپرور کرمان و بسیجیان و رزمندگان حاضر در میدان اظهار کرد: بسیج نهال ارزشمندی است که امام راحل غرس کرد و امروز به درخت قدرتمندی تبدیل شده که ریشه در دل تک تک مردم دارد و میوه و شاخه های آن در همه حرکات مردم ایران نمایان است.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و فلسطین را محکوم و اعلام می کنیم کشتن مردم بی گناه نشانه پیروزی صهیونیست ها در عملیات غافلگیرانه 15 مهر نخواهد بود.

سرلشکر باقری تصریح کرد: ادامه این روند در فلسطین موجب آشکار شدن جنایت های صهیونیست ها و همچنین آمریکا و اروپا و همه حامیان صهیونیست های کودک کش خواهد بود و پیروزی فلسطین نزدیک است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آنچه امروز در میدان نیروی زمینی تیپ 38 ذوالفقار دیدیم حضور ارزشمند و پا به کار یگان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مامویت نیروهای مسلح منوط به امنیت و دفاع پایدار است

تمام مامویت نیروهای مسلح منوط به امنیت و دفاع پایدار است