مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-29حوادث

مهار آتش سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان


مدیرعامل سازمان آتش ‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آتش سوزی گسترده دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» در بامداد امروز و مهار آن پس از دو ساعت تلاش آتش نشانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم بابایی، از اعزام آتش نشانان واحد آتش نشانی باغین و شهرک صنعتی خضرا ، به محل آتش سوزی بلافاصله پس از اطلاع خبر داد و اظهار داشت: سه دستگاه خودرو اطفایی و امدادی سازمان آتش نشانی کرمان نیز، به محل حادثه اعزام شد.

بابایی، به حضور 20 نفر آتش نشان در مهار این آتش سوزی، اشاره کرد و گفت: با توجه به اشتعال زایی بالای پلاستیک و فوم که در این آتش سوزی نقش داشتند و قابلیت سرایت شعله های این آتش بزرگ به انبارها و کارگاه های تولیدی همجوار، تلاش و مهارت آتش نشانان در جلوگیری از پیشروی این حریق، قابل تقدیر است.

  وی، بر ضرورت وجود تجهیزات پیشگیری و اطفای حریق در مجموعه های صنعتی و تولیدی، برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی تأکید کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس: آتش سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی خضرا کرمان در ساعت 2:10 دقیقه بامداد صورت گرفته و علت آن در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان

مهار آتش سوزی دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی «خضرا» کرمان