مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-04فرهنگي

کودکان با زندگی مشاهیر ایرانی آشنا می شوند


انتشار «انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» کودکان را با زندگی پرفراز و نشیب شخصیت های بزرگ و الهام بخش تاریخ معاصر آشنا می کند.

- سولماز خواجه وند می گوید: انتشار انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ کودکان را با زندگی پرفراز و نشیب شخصیت های بزرگ و الهام بخش تاریخ معاصر آشنا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، سولماز خواجه وند، سرویراستار نشر فیل و دبیر ادبی این مجموعه در آیین رونمایی سه جلد تازه از آن که با اجرای امیر سهرابی برگزار شد، گفت: کتاب های فیل، بخش کودک و نوجوان انتشارات گه گاه است که از سال 1399 شروع به فعالیت کرده و در همین راستا مجموعه ای با تمرکز بر انتشار کتاب های زندگینامه برای کودکان و نوجوانان تحت عنوان انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ منتشر می کند تا کودکان با زندگی پرفراز و نشیب شخصیت های بزرگ و الهام بخش تاریخ معاصر ایران آشنا شوند.

لاله جعفری که نویسندگی کتاب عباس کیارستمی با تصویرگری اسمعیل چشمرخ را در این مجموعه بر عهده داشته، این هنرمند را الگو و اسطوره و معیار خود در هنر جهان دانست و درباره دلیل انتخاب زندگینامه کیارستمی برای نوشتن این کتاب گفت: از نوجوانی که کارهایی مثل نان و کوچه و خانه دوست کجاست را از ایشان دیدم، به سراغ انجام تجربه فیلم های مستند رفتم و اولین دیدارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان با زندگی مشاهیر ایرانی آشنا می شوند

کودکان با زندگی مشاهیر ایرانی آشنا می شوند