مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 06:152023-11-01بين الملل

گفت وگوی بایدن و پادشاه اردن درباره تحولات غزه


کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رییس جمهوری آمریکا و ملک عبدالله دوم پادشاه اردن درباره غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به ساکنان این باریکه گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کاخ سفید بامداد چهارشنبه در بیانیه ای نوشت: طرفین در مورد آخرین تحولات غزه و تعهد مشترک خود برای تسهیل و افزایش ارائه مستمر کمک های بشردوستانه و حیاتی به غیرنظامیان غزه و از سرگیری خدمات ضروری گفت وگو کردند.

بر اساس این بیانیه، بایدن با ادعای اینکه اسراییل از شهروندان خود دفاع و با تروریسم مبارزه می کند بر اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان و رعایت قوانین بین المللی بشردوستانه تاکید کرد.

آنها همچنین درباره اهمیت تضمین اینکه فلسطینی ها به اجبار به خارج از غزه آواره نشوند، توافق کرده و درباره سازوکارهای فوری برای توقف خشونت، کاهش لفاظی ها و تنش های منطقه ای گفت وگو کردند.

بیانیه کاخ سفید افزود: رییس جمهوری آمریکا و پادشاه عربستان بر تعهد خود برای همکاری با سایر شرکای منطقه ای به منظور ایجاد شرایط برای صلح پایدار و مداوم در خاورمیانه از جمله ایجاد کشور فلسطین تأکید کردند.

بایدن در یازدهمین روز از جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسراییل برای حمایت از این رژیم، عازم سرزمین های اشغالی فلسطین شد اما در پی بمباران بیمارستان المعمدانی در غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی بایدن و پادشاه اردن درباره تحولات غزه

گفت وگوی بایدن و پادشاه اردن درباره تحولات غزه