مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-09بين الملل

بلینکن: به شدت نگران روابط نظامی روسیه و کره شمالی هستم


وزیر خارجه آمریکا امروز (پنجشنبه) گفت واشنگتن و سئول، نگرانی های عمیقی درباره همکاری نظامی رو به رشد بین کره شمالی و روسیه دارند.

- وزیر خارجه آمریکا امروز (پنجشنبه) گفت واشنگتن و سئول، نگرانی های عمیقی درباره همکاری نظامی رو به رشد بین کره شمالی و روسیه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن و پارک جین وزیران امور خارجه آمریکا و کره جنوبی طی دیدار در سئول گفتند، آن ها در مورد همکاری با یکدیگر برای اجرای به اصطلاح استراتژی بازدارندگی گسترده برای مقابله با تهدیدات کره شمالی و توسعه همکاری استراتژیک با ژاپن گفت گو کردند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت: در حال حاضر توکیو به همراه سئول و واشنگتن در حال برداشتن گام هایی برای بهبود واکنش مشترک از طریق اشتراک گذاری بی درنگ داده های هشدار موشکی کره شمالی، رزمایش های دفاعی سه جانبه و تلاش ها برای مقابله با فعالیت های مخرب سایبری کره شمالی هستند.

طبق گزارش رویترز، ایالات متحده، کره جنوبی و ژاپن همچنین انتقال تسلیحات و تجهیزات نظامی از کره شمالی به روسیه را محکوم کردند و مدعی شدند جابجایی محموله از پیونگ یانگ به روسیه مشخص است.

کره شمالی و روسیه هرگونه تبادل و معامله سلاح را از رد کرده اند، اگرچه کیم جونگ اون و ولادیمیر پوتین رهبر کره شمالی و رییس جمهور روسیه در جریان دیدار در شرق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: به شدت نگران روابط نظامی روسیه و کره شمالی هستم

بلینکن: به شدت نگران روابط نظامی روسیه و کره شمالی هستم