مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 01:152023-10-22بين الملل

لفاظی وزیر اقتصاد اسراییل: اگر حزب الله حمله کند، سران ایران را هدف قرار می دهیم


به آمریکا و اسراییل هشدار می دهم که اگر فورا جنایت در غزه را متوقف نکنند هر احتمالی در هر لحظه وجود دارد، کنترل منطقه از دست خارج می شود و دود آن به چشم جنگ افروزان می رود.

- لفاظی وزیر اقتصاد اسراییل: اگر حزب الله حمله کند، سران ایران را هدف قرار می دهیم وزیر خارجه ایران: به آمریکا و اسراییل هشدار می دهم که اگر فورا جنایت در غزه را متوقف نکنند هر احتمالی در هر لحظه وجود دارد، کنترل منطقه از دست خارج می شود و دود آن به چشم جنگ افروزان می رود.

وزیر اقتصاد اسراییل ادعا کرد: اگر حزب الله لبنان بخواهد جبهه جدیدی را در شمال اسراییل باز کند، ما در واقع ایران را هدف قرار خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران در ادامه لفاظی های مقامات اسراییل، نیر برکات در گفتگویی اختصاصی به روزنامه دیلی میل بریتانیا با بیان این مطلب گفت: برنامه ایران این است که از تمام جبهه ها به اسراییل حمله کند.

آگر ما متوجه شویم که آنها قصد هدف قرار دادن اسراییل را دارند، فقط کسانی را که در جبهه هستند هدف قرار نخواهیم داد، ما به دنبال راس فتنه خواهیم رفت که ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری BBC؛ وی مدعی شد: مقامات در ایران خواب خوش نخواهند داشت و و ما اطمینان حاصل می کنیم که اگر خدای نکرده جبهه ای را در شمال باز کنند بهای سنگینی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لفاظی وزیر اقتصاد اسراییل: اگر حزب الله حمله کند، سران ایران را هدف قرار می دهیم

لفاظی وزیر اقتصاد اسراییل: اگر حزب الله حمله کند، سران ایران را هدف قرار می دهیم