مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-09سياسي

برنامه کاشت سالانه 100 هزار نهال بومی در کشور


مسئول پویش نذر طبیعت از برنامه کاشت سالیانه 100 هزار نهال بومی در کشور خبر داد و گفت: این نهال ها بر اساس ویژگی های بومی هر منطقه یا استان کاشته خواهد شد.

- مسئول پویش نذر طبیعت از برنامه کاشت سالیانه 100 هزار نهال بومی در کشور خبر داد و گفت: این نهال ها بر اساس ویژگی های بومی هر منطقه یا استان کاشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدبحری، ایده پرداز در نخستین اجتماع سالانه اتم در خصوص جزییات راه اندازی پویش حیات وحش گفت: با توجه به اینکه بنده در فضای طییعت و حیات وحش فعالیت کردم بر این اساس متوجه شدم این حوزه نیاز به کمک و حمایت دارد و جمعیت حیات وحش با مشکل آب و تغذیه مواجه هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایده نذر طبیعت ریشه در افکار مذهبی ما دارد من این ایده را در بعد وسیع تر یعنی در حیات وحش گسترش دادم تا با کمک این ایده مشکل اب و علوفه حیات وحش را برطرف کنیم.

لذا این ایده از سال 95 عملیاتی شد در این راستا آبشخورهای زیادی در کشور تهیه کردیم و حتی برای تغذیه یا درمان حیوانات افراد زیادی داوطلب شدند.

مسئول پویش نذر طبیعت خاطر نشان کرد: پس از گسترش این پویش ما در حال حاضر حدود 20 هزار حامی طبیعت داریم که قدمی برای حفظ طبیعت و حیات وحش برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کاشت سالانه 100 هزار نهال بومی در کشور

برنامه کاشت سالانه 100 هزار نهال بومی در کشور