مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-25اقتصادي

واردات سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان به ایران


نایب رییس اول اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با اشاره به اینکه سالانه 500 هزار تن برنج از کشور پاکستان به ایران وارد می شود، گفت: سالانه هیات های تجاری به این کشور اعزام می شود همچنین چند نمایشگاه معرفی ظرفیت های تجاری ایران در این کشور برگزار شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نایب رییس اول اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با اشاره به اینکه سالانه 500 هزار تن برنج از کشور پاکستان به ایران وارد می شود، گفت: سالانه هیات های تجاری به این کشور اعزام می شود همچنین چند نمایشگاه معرفی ظرفیت های تجاری ایران در این کشور برگزار شده است.

امان الله شهنوازی سوم آبان ماه در سفر به شهرکرد در همایش معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های کشور پاکستان به میزبانی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 80 درصد صادرات ایران به پاکستان از گمرکات استان سیستان و بلوچستان انجام می شود، اظهار کرد: محصولات صادراتی این استان حدود سه درصد است و 97 درصد صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان مربوط به تولیدات سایر استان ها است.

نایب رییس اول اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با بیان اینکه صادرات به کشور پاکستان به چند روش انجام می شود، گفت: به علت تحریم ها بازگشت ارز تا حدودی دشوار شده است، بخشی از صادرات به این کشور به صورت کوله بری انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان به ایران

واردات سالانه 500 هزار تن برنج از پاکستان به ایران