مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-12ورزشي

انتقاد تند مدیرعامل ملوان از وضعیت سکوهای استادیوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،آرش فهمیده مدیرعامل ملوان با انتقاد از مسؤولان انزلی و گیلان اظهار کرد: جا دارد تسلیت بگویم درگذشت آقای علی نیاکانی، - مدیر عامل ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت سکوهای استادیوم زنده یاد سیروس قایقران گفت: من مدیرعامل باشگاه هستم تا دقیقه 85 در گیت و دم در هستم، اگر قرار است بانوان در ورزشگاه باشند باید یک چیزی به ما اضافه شود نه اینکه چیزی از ما کم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ،آرش فهمیده مدیرعامل ملوان با انتقاد از مسؤولان انزلی و گیلان اظهار کرد: جا دارد تسلیت بگویم درگذشت آقای علی نیاکانی، اسطوره باشگاه ملوان را متاسفانه واقعیت این است که بعد از این چند بازی مشکلات زیادی برای شروع بازی داریم.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده افزود: من مدیرعامل باشگاه هستم تا دقیقه 85 در گیت و دم در هستم، اگر قرار است بانوان در ورزشگاه باشند باید یک چیزی به ما اضافه شود نه اینکه چیزی از ما کم شود، هر بازی هواداران ما ناراضی هستند، خانم ها بیرون هستند و من در بازی نساجی از بانوان عذرخواهی کردم، گفتم شاید مسئولان کاری کنند.

فهمیده با اشاره به وضعیت سکوهای استادیوم زنده یاد سیروس قایقران افزود: اگر سکوی پشت دروازه مقاوم نیست، تکلیف را مشخص کنید، اگر قرار است مقاوم سازی کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند مدیرعامل ملوان از وضعیت سکوهای استادیوم

انتقاد تند مدیرعامل ملوان از وضعیت سکوهای استادیوم