مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-12اقتصادي

احداث نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس در تهران


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از احداث نیروگاه های بزرگ مقیاس خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر در سوله های بحران با همکاری سازمان مدیریت بحران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حلیاسادات حسینی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت تجهیز تهران به نیروگاه های خورشیدی گفت: در حال حاضر در شهر تهران 58 نقطه به نیروگاه های خورشیدی مجهز شده است که ظرفیتی در حدود 1164 کیلو وات برق تولید می کنند البته در سطح بوستان های شهر تهران نیز 234 نقطه مجهز به تجهیزات تجدیدپذیر هستند که شامل نیروگاه های خورشیدی و آبگرمکن های خورشیدی می شوند.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس اسناد بالادستی موظف به توسعه نیروگاه های خورشیدی هستیم، اظهارکرد: طبق مصوبه هیات وزیران، شهرداری هان مکلف است 20 درصد از برق مصرفی خود را از این نیروگاه ها تامین کند.

به این منظور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران نقشه راهی را برای مناطق شهرداری تهران و سایر حوزه های آن تدوین کرده است.

بزرگترین نیروگاه خورشیدی شهرداری تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار  با ظرفیت 130 کیلووات قرار دارد که در فاز بعد توسعه خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به اینکه از مصوبه هیات وزیران عقب ماندگی زیادی داریم که از عملکرد مدیریت های قبلی شهرداری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس در تهران

احداث نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس در تهران