مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-04سياسي

ایران در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است/ نه شرقی نه غربی، نقطه قوت کشور است


سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه ایران درحال تبدیل به قدرت جهانی است، گفت: استقلال کشور ما برخلاف دوران قبل از انقلاب که تحت سلطه کشورها بودیم، - ایسنا/خراسان شمالی سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه ایران درحال تبدیل به قدرت جهانی است، گفت: استقلال کشور ما برخلاف دوران قبل از انقلاب که تحت سلطه کشورها بودیم، نقطه قوت اساسی کشور است.

محمدحسین قدیری ابیانه در سخنرانی مراسم محوری 13 آبان خراسان شمالی که در بلوار مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: برخی فکر می کردند اگر سفارت آمریکا تسخیر نمی شد، این کشور با ما دشمنی نمی کرد و تحریم نمی شدیم؛ این یک تفکر اشتباه است و با اسناد و مدارک به دست آمده مغایرت دارد.

وی افزود: کشور ما بعد از انقلاب اجازه باز شدن سفارت آمریکا را داد حتی اجازه داده بود بیشترین تعداد دیپلمات ها را نیز داشته باشند و به مدت 10 ماه نیز رفت و آمد داشتند و خودشان می گفتند که خواستار این کار هستند اما اسناد و مدارکی که به دست آمد، حکایت از دشمنی آن ها از زمان های دور داشت.

وی تاکید کرد: اسناد به دست آمده از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران که دست کم در 70 جلد منتشر شده است نشان می دهد آنها حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال کشتار مردم و کودتا بودند، از سوی دیگر بعد از پیروزی انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است/ نه شرقی نه غربی، نقطه قوت کشور است

ایران در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است/ نه شرقی نه غربی، نقطه قوت کشور است