مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:212023-11-05اقتصادي

آی تی آی شیراز چشم به راه ابلاغ کنسرسیوم؛ زمان به ضرر کارگران در گذر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، زمان در کارخانه آی تی آی متوقف شده است، همه چیز به کندی پیش می رود و میان اراده و عمل، فاصله زمانی بسیاری وجود دارد.

جلسات متعددی برگزار شده و تصمیمات خوبی گرفته میشود اما تا در عرصه کارخانه اجرا شود ماه ها و گاه یک سال به درازا می کشد.

هفته گذشته دو کارگر بازنشسته دیگر کارخانه آی تی آی بدون آنکه به حق و حقوق قانونی خود که از 17 سال پیش تاکنون پیگیر پرداخت آن هستند دست یابند، فوت شدند.

از شهریور ماه 1385 که هیئت اجرایی منتخب سازمان حمایت از صنایع کشور در کارخانه مخابرات دور مستقر شد و در اولین گام اقدام به بازنشسته کردن کارگران نمود،  1289 نفر از کارگران بازنشسته حقوق و دستمزد و حق سنوات طلبکار هستند که متاسفانه از این تعداد 125 نفر در طی این سالها درگذشته اند و عمر این کارگران به امروز و فردای مسئولان کفاف نمی دهد.

بانک ملی حاضر به تملک نشد اردیبهشت ماه سال جاری بود که معاونت وقت اقتصادی استانداری فارس در واپسین روزهای حضور خود از تابستان داغ برای کارخانه های مادر  اما تعطیل شده استان سخن گفت و نوید حل مشکلات را داد.

تابستان  فرا رسید اما تلاش های مدیران قضایی و اجرایی استان برای تملک کارخانه توسط بانک ملی به نتیجه نرسید و این بانک دولتی علیرغم اصرارها حاضر به خرید شش دانگ مخابرات راه دور نشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آی تی آی شیراز چشم به راه ابلاغ کنسرسیوم؛ زمان به ضرر کارگران در گذر است

آی تی آی شیراز چشم به راه ابلاغ کنسرسیوم؛ زمان به ضرر کارگران در گذر است