مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-08ورزشي

فاجعه ای در فوتبال خوزستان رخ داده است


یک پیشکسوت معتقد است فوتبال امروز خوزستان جزو استان های درجه 2 به حساب می آید و یعنی یک فاجعه در فوتبال خوزستان رخ داده است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت معتقد است فوتبال امروز خوزستان جزو استان های درجه 2 به حساب می آید و یعنی یک فاجعه در فوتبال خوزستان رخ داده است.

صفر علی جمالپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که متاسفانه در فوتبال خوزستان گرفتار کم ظرفیتی شده ایم و همدیگر را نه قبول داریم و نه تحمل می کنیم، اظهارکرد: حاضر نیستیم عاقلانه و دلسوزانه اشکالات را ببینیم؛ من و اهالی فوتبال استان معتقدیم تیم های فوتبال خوزستان بدترین دوران فعالیت خود را در لیگ برتر سپری می کنند و چشم انداز ناامیدکننده ای دارند.

سوال این است آیا فوتبال خوزستان و باشگاه های فوتبالی آن به صورت ذاتی به چنین سطحی نزول کرده یا علت این ناکامی ها و تنزل، ناتوانی در مدیریت بوده است؟ رکود باشگاه های خوزستانی حاصل بی توجهی ها در گذشته است وی ادامه داد: طبیعی است که رکود دوران کنونی در باشگاه های لیگ برتری خوزستان، نتیجه بی توجهی و اهمال در گذشته بوده و نمی توان نقش تعیین کننده مدیریت باشگاه ها را نادیده گرفت.

مدیریت در ساده ترین شکل آن باید قدرت برنامه ریزی کلان برای توسعه و پیشرفت را داشته باشد و خروج از بحران را هم صحیح اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ای در فوتبال خوزستان رخ داده است

فاجعه ای در فوتبال خوزستان رخ داده است